ایتوک با بیش از دو دهه فعالیت درخشان در زمینه تولید قطعات پلیمری و فلزی مبلمان اداری موفق شده تا قطعات مورد نیاز بسیاری از برندهای برتر مبلمان ایرانی را تامین کند. در سال 90 شرکت ایتوک به عنوان یکی از بهترین واحدهای تولید قطعات مبلمان اداری و مبلمان آموزشی در ایران شناخته شد.

آغاز فعالیت شرکت ایتوک به سال1377برمی گردد، کارگاهی به مساحت 70 مترمربع به منظور تولید قطعات پلاستیکی خانگی. سپس با توجه به توسعه کار و تقاضای بازار، توید قطعات پلاستیکی مبلمان اداری آغاز شد. خوشبختانه، در زمان کوتاهی حجم قابل توجهی از قطعات پلیمری مبلمان اداری تولید شد. در سال 1380، بخشی از ظرفیت تولیدی شرکت به طور موازی به ساخت قطعات پلیمری صنایع خودرو اختصاص یافت وتوانست با شرکت سپهر تباشیر همکاری جویند و نیز با شرکت سازه گسترسایپا قرارداد همکاری منعقد و خط تولید قطعات خودروهای زانتیا، پراید و نیسان را راه اندازی نماید.

در همین راستا، با توجه به توسعه کار ونیاز مشتریان، واحد قالبسازی شرکت راه اندازی شد. پس از گذشت چند سال، با توجه به توسعه بازار مبلمان اداری، بخش تولید برای شرکت جذابیت بیشتری ایجاد کرد و مدیریت اقدام به سرمایه گذاری بیشتر در این راستا نمود. این امر موجبات ورود شرکت به عرصه تولید قطعات فلزی مبلمان اداری را فراهم آورد و از آنجایی که مدیریت شرکت برای کار حرفه ای و کیفیت مطلوب اهمیت زیادی قائل می شد، تصمیم به وارد کردن ماشینهای تخصصی در این صنعت گرفت. بنابراین، برای نخستین بار در ایران، اقدام به وارد کردن خم کن (سی ان سی ) از کشور تایوان نمود که به جرات می توان آن را انقلابی در صنعت مبلمان اداری دانست. همین امر توانست نظر صاحبان شرکت های مطرح مبلمان اداری را به خود جلب نماید و برای شرکت موفقیت چشمگیری را به ارمغان بیاورد.

در سال 1384، شرکت در فضای تولیدی 3000 مترمربع و با در اختیار داشتن 50 نفر نیروی متعهد، توانست حجم قابل توجهی از قطعات پلیمری و فلزی برندهای مطرح ایرانی را تامین نماید . وبه یاری حق رضایت مدیران مربوطه را جلب نماید.

شرکت در سال 1390 با داشتن 70 نفر نیروی متخصص و مجهز به واحدهای طراحی-مهندسی، سالن تولید قطعات فلزی که خود شامل کنترل کیفیت، واحد آزمایشگاه، سالن تولید قطعات پلیمری، واحد پرسکاری، خمکاری و مونتاژ نهایی سازه های فلزی است، ، در شمار یکی از بهترین واحدهای قطعه ساز در زمینه مبلمان اداری در ایران به کار خود ادامه داد.

اینک با توجه به امکانات موجود و طی بررسی بازار و در راستای افق چشم انداز شرکت، مدیریت در خلق یک برند با نام “ایتوک” (که در ادبیات ایران به معنی خبر خوش است) مصمم است. این بار ماموریت ایتوک ارائه محصولات متنوع بر حسب نیاز مشتری، با رعایت اصل مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان است و نخستین خانواده از محصولات ما که روی طراحی وکارایی آنها، به قدر کافی کار و بررسی تخصصی انجام گرفته است، با نام خانواده ی سپهر در سال 1394 روانه بازار گردید. امید است در آینده بتوانیم محصولات هرچه بهتر و متنوع تری را به هموطنان عزیز تقدیم نماییم.

با احترام شرکت ایتوک

Menu